He he eindelijk ook weer iets plaatsen hier.Gister de mini deep stack gespeeld en met een heleboel steun van de one an only robery die het ook vol hiel tot half 4,het toernooi gewonnen en een 1e prijs gepakt van $1100 en een beetje.Na ongeveer 3000 handen te hebben gefold begon het eindelijk te lopen,en ging het als een speer.kost je wel een fles berenburg maar dan heb je ook wat.nogmaals ty rob voor de support super.
Onderwerp: De FINALTABLE-thread
Resultaten 2.461 tot 2.470 van de 2505
-
04-02-12 #2461
-
04-02-12 #2462
Mooi prijsje! Gefeliciteerd
"There is more to poker than life."
-
04-02-12 #2463
Zo, lekker man! Congrats!!
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
04-02-12 #2464PKR speler
- Ingeschreven
- Mar 2009
- Chips
- 5,670
- Bracelets
NP
graag gedaan bob vond t geweldig om te zien en ik hoop ook n beetje steun en raad te hebben gegeven heel goed gespeeld en nogmaals van harte t was mij n genoege
-
08-02-12 #2465
Gister finaletafel van de dirty dozen (6-seater) gehaald. Na teruggevallen te zijn naar 449 chips door met QQ te verliezen tegen JJ met nog 12 mensen over uiteindelijk toch nog weten terug te komen.
Kwam uiteindelijk headsup aan FT en had 612K van de 678K aan chips, totdat ik een coinflip verloor. De daarop volgende hand kreeg ik AA en verloor deze preflop all in tegen 99...... Na deze hand stond het weer gelijk, maar ik zakte meer terug en ben toch nog 2e geworden helaas.
Maar toch 492 dollartjes binnen en daar mag ik heel blij mee zijn, want het had al veel eerder afgelopen kunnen zijn
Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
08-02-12 #2466
btw: feli bobber
Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
08-02-12 #2467
Gefeliciteerd Blockju! Echt zonde dat je in de heads-up zoveel pech hebt gehad.. de winst was in principe in the pocket, zo te lezen!
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
08-02-12 #2468
Jij ook feli Blockju.netjes gedaan weer.
-
08-02-12 #2469
Nice results, /wd
Hoop eerdaags ook eens weer wat te plaatsen hier.
-
08-02-12 #2470
Klopt sheriff, was zeker zuur, want scheelt toch 360 dollar met 1e prijs, maarja, ik mag al blij zijn dat ik met 1/4 bigblind nog ben terugkomen, won op dat moment al mijn flipjes
Het leuke was ook dat degene die bijna al mijn chips had gewonnen met zijn JJ tegen mijn QQ mij uitlachte en ook mijn laatste chips nog probeerde af te pakken, maar er uiteindelijk nog eerder uitlag dan ik terwijl hij ruim 70K had op dat moment en ik 449 hahahaSome fishes can't even swim......................... I CAN!!!!

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google