Onderwerp: De FINALTABLE-thread
-
12-11-09 #151"There is more to poker than life."
-
13-11-09 #152
net 42 dollar gewonnen met een sng
(ik vind hogere sng's veel lekkerder spelen dan lagere)
-
13-11-09 #153
-
13-11-09 #154
lol nog 1:P
ik heb ze allemaal stuk voor stuk eruit gespeeld
(ik moet toegeven ik heb soms wel geluk gehad,dat er niet iemand allin ging als ik AA kreeg ofzo:P)
ook wel grappig, 1 speler dacht dat het aan mn seat lag
-
13-11-09 #155
finale tafel 220pps toernooi, sta 2e / 9. start 135 man, kom meekijke(met de andere aanwezige fans)
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
13-11-09 #156
Kwam net kijken, toen je er net uitvloog, helaas
I'm forever blowing bubbles,
Pretty bubbles in the air
-
13-11-09 #157
tja, 5e. had 25000 met 1250/2500 blinds. KQ ruiten. sb bb, seat 1 callt 2500. seat 2 fold. ik KQ suited all in. heeft seat 1 AK suited
. tog 1890 pps. heb dit toernooi 3x gespeeld zover ik me herinner, dus winst
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
13-11-09 #158
Finale break thru, natuurlijk niet belangrijk als ik 10de of 2de wordt
Alleen 1ste telt!
Jammer dough dat jij er wel uitviel wou graag met jouw ft spelen
Give a little bit, give a little bit of your chips to me @ Marcel Luske
Verveeld?
http://g-nigger.mybrute.com
Duurt 2 minuutjes
-
13-11-09 #159
Tja, helaas. Was helemaal card dead, kon alleen maar folden. Als ik een handje had om te raisen was iemand me al voor.
En in de open gaat t ook slecht. Ik heb BB met AKs, er min raised iemand naar 120 en er callen er 4. Ik re raise naar 600. Er callt er nog 1. flop komt 233 en ik push....zij callt en laat T3 zien.
HH zal ik zo nog wel even posten :'("There is more to poker than life."
-
13-11-09 #160

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google