checking the turn imo worst thing to do u basicly say ur willing to give up ur hand ik zet hem hier hoe de hand is verlope en de speler kennende eerder op 87 ,10 10 , jj of ak met Ac
als je bijv 27 cent had gebet op turn dan had hij zwakke hande /draws gefold zo niet dan kon je nog redelijk goed koop floate voor je set en anders folden nu geef je de agressie uit hande waardoor hij makkelijk de pot op kan pakken ( dit zie ik zo vaak in nlh game (micro stakes) mensen willen niet weten of gebruik make van pot control soms moet je wat investeren om info te verzamelen zodat je notes kan make en de volgende keer makkelijk beslissing kan maken
Onderwerp: Cash handje
-
13-11-11 #11
-
13-11-11 #12PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2011
- Chips
- 499
- Bracelets
misschien een domme vraag :$!? maar hoe kopieer je die teks van hand historie ik kan die teks namelijk niet aanklikken
-
13-11-11 #13
Staat op je pc/laptop in de map waar jij PKR in hebt geinstaleerd. Waarschijnlijk dus C/programfiles/PKR/handhistory
Of gewoon vanuit je HEM of pokerofficer
"There is more to poker than life."
-
13-11-11 #14PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2011
- Chips
- 499
- Bracelets
Merci
! het is gelukt zie nieuwe topic hahaha
-
13-11-11 #15
Klopt ook wel weer dat je kan betten op de turn, dan weet je idd waar je staat, maar stel dat je bet en je wordt geraised? dan heb je er nog is extra geld in geïnvesteerd. Het zou kunnen dat hij met 10 10 ofzo speelde misschien ja, maar zou hij dan nog meegaan na de flop? Mss wel als hij dacht dat het een gewone c-bet was, maar ik ga er zelf vanuit dat bets om te weten waar je staat niet echt winstgevend zijn?
maar speel dan ook maar laag, maar vind idd ook wel dat je hier kan betten maar denk dat ik eerder geraised zou worden ipv een fold te krijgen.
Laatst gewijzigd door sdk007; 14-11-11 om 01:14.
-
09-12-11 #16Junior Member
- Ingeschreven
- Dec 2011
- Chips
- 111
- Bracelets
B/f is zoveel beter op de turn. Zoals al meer is aangegeven, het is 4nl: echt ontzettend veel slechtere handen waarmee die de flop callt. Echt niet alleen maar flushdraws of koningen.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google