Table #41171540 - ***NO TABLE***
Starting Hand #1908594897
Start time of hand: 09 Nov 2011 21:32:03
Last Hand #1908592239
Game Type: HOLD'EM
Limit Type: NO LIMIT
Table Type: RING
Money Type: REAL MONEY
Blinds are now $0.02 / $0.04
Button is at seat 2
Seat 1: joeyceee - $1.55
Seat 2: Tal69 - $7.63
Seat 3: vvvKOSvvv - $3.94
Seat 4: sdk007 - $3.52
Seat 5: kungen007 - $6.61
Seat 6: faosty - $7.20
Seat 7: sansexas - $0 (away from table)
Seat 9: siarheigm - $6.16
Shuffling Deck
Moving Button to seat 3
sdk007 posts small blind ($0.02)
kungen007 posts big blind ($0.04)
Dealing Cards
Dealing [Q d][Q s] to sdk007
faosty folds
siarheigm folds
joeyceee did not respond in time and is folded
joeyceee folds
Tal69 calls $0.04
vvvKOSvvv folds
sdk007 raises to $0.16
kungen007 folds
Tal69 calls $0.16
Pot sizes: $0.36
Dealing Flop [6 c][9 s][K c]
sdk007 bets $0.27
Tal69 calls $0.27
Pot sizes: $0.90
Dealing Turn [2 c]
sdk007 checks
Tal69 bets $0.45
????????
Heb geen voorkennis van de speler, zat nog niet lang aan deze tafel, wat doen jullie hier in deze situatie en waarom? (stack is maar 3,52$ want had ff ervoor verloren met m'n overpair tegen trips :P ik join altijd fullstacked)
Onderwerp: Cash handje
-
09-11-11 #1
Cash handje
-
10-11-11 #2PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 2,136
- Bracelets
Ik zou hier folden. Villain kan prima met een flushdraw gecalld hebben op de flop om deze op de turn uit te betten. Daarnaast zitten er nog best veel koningen in zijn range.
-
10-11-11 #3
Nou had ik toch echt een hele uitleg verwacht waarin je men bets met de grond gelijk zou maken maar ik kom er goedkoop vanaf vandaag precies haha
ty, outcome van de hand post ik na wat meer reacties
-
10-11-11 #4PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 2,136
- Bracelets
Ja je bets zijn verder prima, er wordt voor je limpt en daardoor raise je naar 4x de BB, lijkt me vrji standaard. Op de flop 2/3e pot lijkt mij op deze stakes ook prima.
Nu je hebt gezegd dat je de outcome nog zal plaatsen heb ik zo'n vermoeden dat je hier een herocall gaat maken. Dat is natuurlijk goed mogelijk als villain al de hele tijd aan het spewen is, of als jij een bepaalde read op een speler hebt. Als ik koud aan tafel ben gekomen, fold ik deze spot.
-
10-11-11 #5
Nee hoor, bedoelde niet dat ik een herocall ging maken
maar gewoon dat ik de outcome ging posten na wat meer reacties
ik laat nog ff in't midden wat er gebeurde hierna :P ben wel benieuwd wat de rest op deze hand te zeggen heeft iig
-
10-11-11 #6
Had 'm ook gefold. Flush draw, of AK die jouw Cbet callt............
"There is more to poker than life."
-
11-11-11 #7
Denk trouwens dat FD kans groter is dan AK, die had hij vast niet gelimp en op die flop wel uitgebet.
Een andere Kx is wel een mogelijkheid, KJ ofzo, het is 4NL dus echt van alles kan."There is more to poker than life."
-
11-11-11 #8
Yup, klopt, zelfde denkwijze hier iwanturdough, heb de hand gefold en denk dat het de juiste beslissing was ;p
-
11-11-11 #9
Grote deels zou ik het zelfde zeggen als Iwant, het is we jammer dat je nog niets tot weinig van de speler weet..
ik zou of een flush zeggen of misschien A9, of een ander middelpaartje..
Ik denk als hij preflop gecalled zou hebben met K-10 tot A-K hij op de flop niet zomaar zou callen.. ik zou willen weten of ik voor sta met m'n koning en zou reraisen.. waarom zou hij flatcallen met een flushdraw op tafel..
dus hij callde i.m.o. de flop wss met een flushdraw of een lager paartje met de intentie om te floaten en je van de hand te zetten als er een scarecard op t board kwam..
en oh ja, ik zou ook folden
)
Laatst gewijzigd door BdeB75; 11-11-11 om 09:52.
"May the flop be with You!"
-
12-11-11 #10PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2009
- Chips
- 7,333
- Bracelets
ondanks dat ik niets weet van je tegenstander verwacht dat hij in zijn positie zeker met een suited connector of een K 9(+) jouw raise kan callen. Op de flop doe je wat je moet doen en je bet. hij callt echter en op de turn verschijnt de fush draw kaart. Wat ik dan echter niet begrijp is dat dan checkt. ik zou juist inzetten om te kijken of hij nog een rondje durft met deze kaart op de turn als hij een zwakke koning had dan zou hij misschien af kunnen haken en als hij een flush had gemaakt grote kans dat hij je dan zou raisen. Je zou dan veel beter weten waar je staat. Zijn bet verraad echter al dat hij niet echt zit te wachten op nog klaver. waarvan je dus van uit kan gaan dat hij een K had (of hij zat te bluffen
). mijn analyses zuigen echter en meestal wordt ik door de rest altijd "gecorrigeerd" in mijn gedachtegang dus hecht hier niet te veel aandacht aan

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google