Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Bonuscode NOV11: what to do?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Ohhhhhhh en btw phases all the way, moet je die reload nog erg makkelijk kunnen halen, just TAG ABC.

Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    Agja....
    Heb deze poker wanabee laatst 3uur van me kostbare tijd den beginsel van odds proberen uit te leggen, na 3uur kwam ie met de vraag ''dus na 4bet preflop kan ik mn AJs dus beter folden?''

Toen heb ik de hoop maar opgegeven........
    Is dit op mij bedoelt want daar weet ik niks van dus denk dat je iemand anders voorhebt???

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    En yup dan ga ik de Phase spelen en hopelijk lukt het dan nog gisteren wel weer SNG gewonnen

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    Dus 1K nodig voor 10c/25c te spelen en 400$ voor 5c/10c? Dan werk ik me wel omhoog met MTT's en SNGs en beetje cash en doe ik nu Phase voor de bonus Hopelijk kan ik het dan op tijd vrij spelen!

Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sdk007 Bekijk berichten
    Is dit op mij bedoelt want daar weet ik niks van dus denk dat je iemand anders voorhebt???
    Voel je niet aangesproken lollll

Ging over DeNoot alias innomine, maar velen noemen hen DonkNoot....

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    Voel je niet aangesproken lollll

Ging over DeNoot alias innomine, maar velen noemen hen DonkNoot....
    Meet Domdy. Alias TheNit en TheDom, maar velen noemen hem TeDom.
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innomine Bekijk berichten
    Meet Domdy. Alias TheNit en TheDom, maar velen noemen hem TeDom.
    Begin je weer??????
    Omdat ik je A5 shove afkeur ga je op een openbaar forum me afkraken??????

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Je kan 25NL wel spelen met een roll van $550, maar als je 9 tafels gaat spelen zou ik toch zeker minimaal het dubbele willen hebben!
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    Ja maar sowieso als ik 10c/25c ga spelen ga ik nooit 9 tafels doen want dan speel ik nietmeer simpele abc poker dus dan maximum van 2 tot 4.. Maar ik ga nu de bonus proberen te clearen en dan maar wat minder 2c/4c cash omdat dat echt luckfest is, en dan men BR opbouwen met MTT en SNG tot ik genoeg geld heb voor op de 10c/25c tafels plaats te nemen
    Denk dat dit het beste is, kheb ook wel winnende avonden maar de factor luck is wel zéér involved op die stakes ;p

Forum rechten