Oke dus
Ik ben begonnen vanaf 0$, opgewerkt tot 20$ en gewacht op een nieuwe bonuscode for excisting players. Bij NOV11 heb ik 50$ gestort en heb deze bonus nu vrijgespeeld voor 10 van de 25$ (wordt uitbetaald in delen).
Ik speel cash 2c/4c 9 tafels (de snelheid lukt wel goed), maar ik stond rond de 65$ en nu heb ik net ontzettende badbeats gehad, echt niet voor mogelijken nu sta ik op 50$.
Ik heb 35% gecleared van mijn volgende 10$.
Ik speel sowieso niet om mijn BR te verliezen en dan 10$ bij te krijgen, dus wat is jullie advies? De bonus laten voor wat het is en SNG's gaan spelen en minder tafels op cash (2c/4c is echt kl*te)?
Groetjes
Onderwerp: Bonuscode NOV11: what to do?
-
15-11-11 #1
Bonuscode NOV11: what to do?
-
15-11-11 #2
Je bedoelt dus dat je op het moment zo crap runt op cash dat je wel eens broke zou kunnen gaan daar? Het is niet zo dat die 'bad variance' opeens weggaat als je meer/minder gaat spelen of op andere stakes/games speelt. Je moet er gewoon doorheen, that's all.
Dat 4NL kut is geloof ik graag. Ik heb dan ook veel respect voor mensen die deze stakes kunnen grinden. Je leert daar, naar mijn mening, geen donder omdat iedereen toch maar wat aankloot. Daarnaast is de 'hourly rate' zo tergend laag dat je bij een zwaar onderbetaald supermarktbaantje weet ik hoeveel meer verdient, met zekerheid...zonder variance. Mijn advies is dan ook altijd om gewoon eens zoveel te storten dat je die ultra-lowstakes gewoon over kan slaan (ervan uit gaande dat je deze stake makkelijk beat). Ga dan lekker 10NL of 25NL spelen waar je meer poker krijgt voor je geld, meer kan verdienen en meer leert. 'Gambling' is only fun when it hurts...
Met betrekking tot die bonus moet je gewoon de games spelen die jouw het beste liggen en het mogelijk maken deze bonus te clearen. Als je geen zin meer hebt in 4NL (of cash in het algemeen) dan ga je gewoon lekker SNG's grinden. Whatever floats your boat...One shove, one kill.
No luck, just skill.
-
15-11-11 #3
Yup, maar wat is een goede BR voor 10c/25c? Vroeger speelde ik op deze stakes en was veel leuker en ging ook beter
worden mijn bets tenminste gerespecteerd :P Maar het probleem is dat ik met enkel SNGs de bonus nooit op tijd ga kunnen clearen, en ben van nature een cash speler, maar ja als je dan 5 badbeats om je oren krijgt en paar buy-ins verliest...
Ik wil niet mijn BR wasten voor een bonus van 10$, dan maak ik meer verlies ;p
-
16-11-11 #4
Als je de 40 buyin rule aanhoudt, die de meeste mensen als minimum opgeven, heb je voor 25NL dus een BR van $1K+ nodig. Maar als je op het moment op 4NL speelt dan begrijp ik dat dit geen optie is
Een nadeel van cashgames is inderdaad dat wanneer je een badbeat krijgt je in één klap een hele buyin kwijt bent. Aangezien je jezelf hier vaak voor meer geld inkoopt dan bij een SNG, kosten beats inderdaad meer geld. Het zij zo... Met jouw stakes speel je dan waarschijnlijk SNG's van $3 ofzo?
Het is wel zo dat er evenveel badbeats zijn in de SNG's als aan de cashtafels. Dus als je voor evenveel inkoopt aan een cashtafel als aan een SNG, dan verlies je aan beide tafels nagenoeg evenveel geld aan badbeats. Als je 'van nature' een cashspeler bent en zo makkelijk je bonus kan clearen, dan zou ik dus gewoon cash blijven spelen
Laatst gewijzigd door Innomine; 16-11-11 om 10:32.
One shove, one kill.
No luck, just skill.
-
16-11-11 #5
Ik speel SNGs van 1$ maar ben van plan shotjes te nemen naar 3$. Gisteren heb ik een 1$ SNG gespeeld en heel de tafel gedominatie en dus terug rond de 57$

Ik weet het eigenlijk niet, ik heb lang cash gespeeld maar ik had een tijd geleden gecasht in 2 tornooien en ongeveer 400$ en toen ben ik te hoge SNGs gaan spelen en 10c/25c (totaal geen BRM dus
). En dat wil ik dus vermijden.
Ik denk dat ik gewoon wat SNGs van 1$ speel (eventueel 3$ soms) en mijn BR terug wat opwerk en dan terug cash ga spelen, want soms heb ik ook wel dagen dat ik op 9 tafels een zeer mooie winst heb dusja. Goed plan?
-
16-11-11 #6
Om de bonus vrij te spelen zou ik DT's gaan spelen, makelijk te multitablen en goed winstgevend te spelen.
Anders kun je ook nog van PKR-punten Phase tickets kopen, als je daar wat in blijft hangen gaat het ook redelijk snel met punten. Maar om daar in te cashen acht ik voor een rookie als ik vooralsnog niet mogelijk.
-
16-11-11 #7
Lijkt wel onmogelijk ja, met AA vs KK preflop allin er als 8e uitvliegen in final phase pffff................
En als cash games spelen jouw ding is, vraag ik me af of DoN's succesvol voor jou zullen gaan, dit vraagt om veel discipline en vooral geduld.... en lagere DoN's dan 5,50 zou ik ook niet aanraden, want daar is de rake 15 tot 20%, wat het alleen nog maar lastiger maakt om hierop winstgevend te spelen.Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
16-11-11 #8
-
16-11-11 #9
-
16-11-11 #10

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon