Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Bonuscode NOV11: what to do?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.
Resultaten 1 tot 10 van de 19
    Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 

Bonuscode NOV11: what to do?

Oke dus

Ik ben begonnen vanaf 0$, opgewerkt tot 20$ en gewacht op een nieuwe bonuscode for excisting players. Bij NOV11 heb ik 50$ gestort en heb deze bonus nu vrijgespeeld voor 10 van de 25$ (wordt uitbetaald in delen).

Ik speel cash 2c/4c 9 tafels (de snelheid lukt wel goed), maar ik stond rond de 65$ en nu heb ik net ontzettende badbeats gehad, echt niet voor mogelijk en nu sta ik op 50$.

Ik heb 35% gecleared van mijn volgende 10$.

Ik speel sowieso niet om mijn BR te verliezen en dan 10$ bij te krijgen, dus wat is jullie advies? De bonus laten voor wat het is en SNG's gaan spelen en minder tafels op cash (2c/4c is echt kl*te)?

Groetjes

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Je bedoelt dus dat je op het moment zo crap runt op cash dat je wel eens broke zou kunnen gaan daar? Het is niet zo dat die 'bad variance' opeens weggaat als je meer/minder gaat spelen of op andere stakes/games speelt. Je moet er gewoon doorheen, that's all.

Dat 4NL kut is geloof ik graag. Ik heb dan ook veel respect voor mensen die deze stakes kunnen grinden. Je leert daar, naar mijn mening, geen donder omdat iedereen toch maar wat aankloot. Daarnaast is de 'hourly rate' zo tergend laag dat je bij een zwaar onderbetaald supermarktbaantje weet ik hoeveel meer verdient, met zekerheid...zonder variance. Mijn advies is dan ook altijd om gewoon eens zoveel te storten dat je die ultra-lowstakes gewoon over kan slaan (ervan uit gaande dat je deze stake makkelijk beat). Ga dan lekker 10NL of 25NL spelen waar je meer poker krijgt voor je geld, meer kan verdienen en meer leert. 'Gambling' is only fun when it hurts...

Met betrekking tot die bonus moet je gewoon de games spelen die jouw het beste liggen en het mogelijk maken deze bonus te clearen. Als je geen zin meer hebt in 4NL (of cash in het algemeen) dan ga je gewoon lekker SNG's grinden. Whatever floats your boat...
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Yup, maar wat is een goede BR voor 10c/25c? Vroeger speelde ik op deze stakes en was veel leuker en ging ook beter worden mijn bets tenminste gerespecteerd :P Maar het probleem is dat ik met enkel SNGs de bonus nooit op tijd ga kunnen clearen, en ben van nature een cash speler, maar ja als je dan 5 badbeats om je oren krijgt en paar buy-ins verliest...
    Ik wil niet mijn BR wasten voor een bonus van 10$, dan maak ik meer verlies ;p

Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Als je de 40 buyin rule aanhoudt, die de meeste mensen als minimum opgeven, heb je voor 25NL dus een BR van $1K+ nodig. Maar als je op het moment op 4NL speelt dan begrijp ik dat dit geen optie is Een nadeel van cashgames is inderdaad dat wanneer je een badbeat krijgt je in één klap een hele buyin kwijt bent. Aangezien je jezelf hier vaak voor meer geld inkoopt dan bij een SNG, kosten beats inderdaad meer geld. Het zij zo... Met jouw stakes speel je dan waarschijnlijk SNG's van $3 ofzo?

Het is wel zo dat er evenveel badbeats zijn in de SNG's als aan de cashtafels. Dus als je voor evenveel inkoopt aan een cashtafel als aan een SNG, dan verlies je aan beide tafels nagenoeg evenveel geld aan badbeats. Als je 'van nature' een cashspeler bent en zo makkelijk je bonus kan clearen, dan zou ik dus gewoon cash blijven spelen
    Laatst gewijzigd door Innomine; 16-11-11 om 10:32.
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    Ik speel SNGs van 1$ maar ben van plan shotjes te nemen naar 3$. Gisteren heb ik een 1$ SNG gespeeld en heel de tafel gedominatie en dus terug rond de 57$

Ik weet het eigenlijk niet, ik heb lang cash gespeeld maar ik had een tijd geleden gecasht in 2 tornooien en ongeveer 400$ en toen ben ik te hoge SNGs gaan spelen en 10c/25c (totaal geen BRM dus ). En dat wil ik dus vermijden.

Ik denk dat ik gewoon wat SNGs van 1$ speel (eventueel 3$ soms) en mijn BR terug wat opwerk en dan terug cash ga spelen, want soms heb ik ook wel dagen dat ik op 9 tafels een zeer mooie winst heb dusja. Goed plan?

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Om de bonus vrij te spelen zou ik DT's gaan spelen, makelijk te multitablen en goed winstgevend te spelen.
    Anders kun je ook nog van PKR-punten Phase tickets kopen, als je daar wat in blijft hangen gaat het ook redelijk snel met punten. Maar om daar in te cashen acht ik voor een rookie als ik vooralsnog niet mogelijk.
    UnderTheGunafbeelding

PKR speler Blockju's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    5,911
    Bracelets
    Blockju is nog maar een beginner 
    Lijkt wel onmogelijk ja, met AA vs KK preflop allin er als 8e uitvliegen in final phase pffff................
    En als cash games spelen jouw ding is, vraag ik me af of DoN's succesvol voor jou zullen gaan, dit vraagt om veel discipline en vooral geduld.... en lagere DoN's dan 5,50 zou ik ook niet aanraden, want daar is de rake 15 tot 20%, wat het alleen nog maar lastiger maakt om hierop winstgevend te spelen.
    Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!

PKR speler Marc0pa's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    21,425
    Bracelets
    Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innomine Bekijk berichten
    Als je de 40 buyin rule aanhoudt, die de meeste mensen als minimum opgeven, heb je voor 25NL dus een BR van $2K+ nodig.
    ...
    Ahummm!

Het onderwijs is niet meer wat het nooit is geweest.
    afbeelding

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innomine Bekijk berichten
    Als je de 40 buyin rule aanhoudt, die de meeste mensen als minimum opgeven, heb je voor 25NL dus een BR van $2K+ nodig.
    Agja....
    Heb deze poker wanabee laatst 3uur van me kostbare tijd den beginsel van odds proberen uit te leggen, na 3uur kwam ie met de vraag ''dus na 4bet preflop kan ik mn AJs dus beter folden?''

Toen heb ik de hoop maar opgegeven........

Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc0pa Bekijk berichten
    Ahummm!

Het onderwijs is niet meer wat het nooit is geweest.
    HAHAHAHA! Ik vond het ook al een beetje veel Om half 2 zo'n post maken met een stuk in je kraag is not the way to go. In mijn bed lag ik ook al te denken xD
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

Forum rechten