Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Betsizing buttons

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Chips
    2,136
    Bracelets
    Carpe Diem is al op de goede weg 

Betsizing buttons

Ik heb nu een aantal toernooien op PKR gespeeld en ik vind de software op sommige punten niet meevallen. Zo zijn er bijvoorbeeld buttons om een bet te maken (preflop 2,5BB, 3BB of 4BB of potbet), maar ik kan nergens de optie vinden om deze te veranderen. Het komt namelijk zelden voor dat ik preflop naar 4x de BB of zelfs pot raise. Postflop vind ik de opties ook een beetje mager: 1/3, 1/2, 3/4 e.d., mijn ideale sizing zit er niet bij. Nu moet ik daarom regelmatig een bedrag gaan typen, redelijk irritant.

Graag zou ik deze willen veranderen naar 2.1, 2.4 en 2.7 en all-in. Postflop naar 45%, 55% en 75% en all-in. Weet iemand waar ik dat kan doen?

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Ben er bijna zeker van dat je dit niet kan veranderen, anders had ik dit namelijk ook allang gedaan.

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,131
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Volgens mij kan dit inderdaad niet, zou wel een erg interessante feature zijn en een grote verbetering!
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

Forum rechten