Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: beginners geluk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Chips
    1,118
    Bracelets
    pjotter60 is nog maar een beginner 

beginners geluk

ik speel nu een paar weken poker online en heb gelijk het nodige geluk gehad (of ik krijg gewoon goeie kaarten)
    zijn er meer beginnende leden die dit geluk aan hun zijde hebben

PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Chips
    2,136
    Bracelets
    Carpe Diem is al op de goede weg 
    Normaal gesproken wordt poker gezien als behendigheidsspel, dus ik denk niet dat heel veel mensen hier over geluk zullen spreken. Ik denk dat je dan toch iets goed doet.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Nou, geluk heb je inderdaad wel. Zag je gister 2 of 3 keer raisen/limpen met KQ en dan instant een all in callen.
    Als je dan hit heb je geluk, want over het algemeen heb je maximaal een flip, maar meestal ben je dominated.

Zulke handen, vooral vanuit vroege positie gaan bij mij direct de muck in.
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Chips
    2,136
    Bracelets
    Carpe Diem is al op de goede weg 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Nou, geluk heb je inderdaad wel. Zag je gister 2 of 3 keer raisen/limpen met KQ en dan instant een all in callen.
    Als je dan hit heb je geluk, want over het algemeen heb je maximaal een flip, maar meestal ben je dominated.

Zulke handen, vooral vanuit vroege positie gaan bij mij direct de muck in.
    True, maar voor een shove van tien of minder blinden leg ik mijn KQ natuurlijk ook niet meer af. Het ligt een beetje aan de situatie of je zo'n hand kan openen of een all-in callen. Het is zeker geen standaardmuck bij mij althans.

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Diem Bekijk berichten
    True, maar voor een shove van tien of minder blinden leg ik mijn KQ natuurlijk ook niet meer af. Het ligt een beetje aan de situatie of je zo'n hand kan openen of een all-in callen. Het is zeker geen standaardmuck bij mij althans.
    Ligt aan mijn stack of ik een 10BB push er mee call of niet, of er moeten hele goede odds krijgen.
    Neemt nog niet weg dat iemand die pushed vaak Ax of een paar hebt. Loop je toch achter

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    HH nog eens bekeken, van iig 1 KQ all in call........dacht dat je limpte, maar je raisde en kon niet meer folden toen ik pushte. Enige luck was de hit, je speelde correct

PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Chips
    1,118
    Bracelets
    pjotter60 is nog maar een beginner 
    geluk of niet je moet toch op het juiste moment de juiste beslissing maken

en dan maar hopen dat het goed uitvalt

Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Pure wijsheid daar, pjotter

Forum rechten