Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Beeldscherm knippert alleen tijdens spelen PKR

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Premium Member
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    7,577
    Bracelets
    bluesplayer is nog maar een beginner 
    Ik had ook een knipperend scherm, maar deed ook iets illegaals, nadat ik dat recht heb gezet, was het geknipper over. toeval? Of komt het door het koudere weer. "We shall see" Als het warmer wordt en het probleem doet zich weer voor was het dus niet de illegale truuck maar de koeling van m`n laptop. Ik laat het weten als zich het één en andere weer voordoet.

Veel poker plezier. And stay relaxed, "GOOD FOR THE GAME" We are civilleised or how do jou spell that lol.

Junior Member
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    10,303
    Bracelets
    biado is nog maar een beginner 
    Ik doe niets illegaals en speel PKR gewoon op een desktop. Typische is dat bij geen enkel ander spel het probleem zich voordoet. Alleen PKR. Heb onderstussen PKR al 2 keer opnieuw geïnstalleerd, gekeken of de drivers up to date waren ( en dat waren ze ).
    Lastig......

Premium Member G€®ª£Ð's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Chips
    5,355
    Bracelets
    G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum! 
    Heb hetzelfde met mijn laptop mijn scherm knippert ook , wou weer zo langzaamaan beginnen te pokeren op PKR , maar met zo'n knipperend scherm is het niks hoor . Wordt er tureluurs van

(ook alleen bij PKR)

grtz Gerald
    XXXGERALDXXX

Premium Member
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    7,577
    Bracelets
    Nou ik heb er nu af en toe ook last van en ligt dus waarschijnlijk een koelings probleem tenminste bij mij dan, de mijne doet het een beetje met het weer mee lol maar blijft wel de vraag waarom alleen bij pkr?

Premium Member
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    7,577
    Bracelets
    Zou het kunnen dat het alleen bij PKR is om dat het eigenlijk de meenst mooie grafische pokersite is die we hebben en dat vreet waarschijnlijk geheugen.
    Toch?????

Greetz, Blues

Junior Member
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    7,012
    Bracelets
    MiniAlien is nog maar een beginner 
    Hebben jullie geprobeerd PKR in Low Detail te spelen? Of werkt dat ook niet?

Forum rechten