Ik had ook een knipperend scherm, maar deed ook iets illegaals, nadat ik dat recht heb gezet, was het geknipper over. toeval? Of komt het door het koudere weer. "We shall see" Als het warmer wordt en het probleem doet zich weer voor was het dus niet de illegale truuck maar de koeling van m`n laptop. Ik laat het weten als zich het één en andere weer voordoet.
Veel poker plezier. And stay relaxed, "GOOD FOR THE GAME" We are civilleised or how do jou spell that lol.
Onderwerp: Beeldscherm knippert alleen tijdens spelen PKR
-
15-09-11 #11Premium Member
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 7,577
- Bracelets
-
19-09-11 #12Junior Member
- Ingeschreven
- Mar 2009
- Chips
- 10,303
- Bracelets
Ik doe niets illegaals en speel PKR gewoon op een desktop. Typische is dat bij geen enkel ander spel het probleem zich voordoet. Alleen PKR. Heb onderstussen PKR al 2 keer opnieuw geïnstalleerd, gekeken of de drivers up to date waren ( en dat waren ze ).
Lastig......
-
20-09-11 #13
Heb hetzelfde met mijn laptop mijn scherm knippert ook , wou weer zo langzaamaan beginnen te pokeren op PKR , maar met zo'n knipperend scherm is het niks hoor . Wordt er tureluurs van
(ook alleen bij PKR)
grtz GeraldXXXGERALDXXX
-
09-10-11 #14Premium Member
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 7,577
- Bracelets
Nou ik heb er nu af en toe ook last van en ligt dus waarschijnlijk een koelings probleem tenminste bij mij dan, de mijne doet het een beetje met het weer mee lol maar blijft wel de vraag waarom alleen bij pkr?
-
18-10-11 #15Premium Member
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 7,577
- Bracelets
Zou het kunnen dat het alleen bij PKR is om dat het eigenlijk de meenst mooie grafische pokersite is die we hebben en dat vreet waarschijnlijk geheugen.
Toch?????
Greetz, Blues
-
18-10-11 #16Junior Member
- Ingeschreven
- Oct 2008
- Chips
- 7,012
- Bracelets
Hebben jullie geprobeerd PKR in Low Detail te spelen? Of werkt dat ook niet?

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google