Na een maandje serieus op PKR gepokerd te hebben ben ik er helemaal klaar mee. De belachelijke rake, weinig traffic en ietwat onnodige graphics die het onmogelijk maken om fatsoenlijk te multi-tablen zorgen ervoor dat ik ga overstappen naar een andere site.
Nu ben ik van plan grofweg 50$ van PKR te gebruiken om een bankroll op te bouwen bij een andere site. (PokerStars/Full Tilt?)
Ik ben al jaren bekend met het spelletje maar ben zeker niet meer dan een gemiddelde speler. Echter vind ik het tijd om me te gaan focussen op of Ring Games óf SnG's óf MTT's.
Doordat ik een enorme hekel heb aan DoN's (Vreselijke anti-poker)
Neig ik er naar om Cash Games te spelen, het nadeel hiervan is dat ik door mijn bankroll uitkom bij de bingo limieten en dus enorme swings kan verwachten.
Ik ben er van overtuigd dat er mensen hier zijn die in dezelfde situatie zitten of zaten en gebruik maken van BRM. Ik hoor graag van jullie!
Tl;DR.
- Welke site?
- Ring Games/SnG's/MTT's?
- Bankroll bouwen vanaf 50$, Hoe!?![]()
Onderwerp: Bankroll Building
Resultaten 1 tot 6 van de 6
-
3 weken geleden #1PKR speler
- Ingeschreven
- Aug 2011
- Chips
- 2,024
- Bracelets
Bankroll Building
PKRSpecial. "No funny stuff".
-
3 weken geleden #2
Welke site? PKR!
Tja, als je echt puur om de winst gaat is PKR misschien niet de ideale site. Voor mijzelf is PKR het beste, want ik vind andere sites zo saai dat ik er vanzelf slecht van ga spelen.
Aangezien je een hekel aan DoN's hebt zal ik die dus maar niet aanraden :P Voor de rest hangt het echt een beetje af wat jou ligt. Voor mij zijn dit bijvoorbeeld de 6-seater sng's. Zo heb ik dan ook mijn BR grotendeels opgebouwd.
Als je voor ringgames gaat zou ik voorlopig nog niet hoger gaan dan 2c/4c, het niveau is hier erg laag, dus bluf zo min mogelijk en geef ze niet de odds om een draw te callen, wat ze dan nog wel zullen doen en dus voor jou winstgevend is op lange termijn
Verder: zo min mogelijk/niet limpen en goed gebruik maken van de spelers die dit wel doen.
Voor SNG's zou ik in principe nog niet hoger gaan dan de 1,20. Hangt ook wel een beetje van af hoe 'goed' je zegmaar bent, maar voor elke hogere limiet gaat het erg risky worden.
Voor MTT's zou ik ook echt alleen de toernooitjes rond de 1,20 doen, anders ga je wss scared money spelen als je rond de bubble zit, omdat je het niet kan veroorloven te verliezen.
Zoals jij al zei, ik zou idd 1 van deze 3 opties voorlopig kiezen. Ik begon op PKR door deze drie door elkaar te spelen, maar dit ging al snel verkeerd, doordat ik alles door elkaar haalde.
Iig veel succes ermee en ik hoor graag van je voortgang!Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
3 weken geleden #3
Volgens mij is er btw al een keer een topic over BR-management geweest hier. Kijk hier dus ook nog even naar. Ik zag laatst op het forum van pkr.com ook een goed artikel hierover wat voor veel spelers een eye-opener was.
Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
3 weken geleden #4PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 1,451
- Bracelets
Als je snel een bankroll wil opbouwen kan je naar mijn idee het beste kiezen voor satellites voor de micro's en low stakes. Vervolgens speel je die toernooien en maak je kans op grote bedragen. Het is wel een methode waar je veel tijd in moet stoppen, maar dat geldt voor cashgames en sit en go's ook.
Verder raad ik je aan om niet te beginnen op de 1.20 stake, maar op de 3.35. Op de 1.20 stake is de rake een stuk hoger, bovendien zijn de spelers zo slecht dat je een heel verkeerd beeld van poker aanleert. Bankrolltechnisch misschien minder verantwoord, maar 50 dollar is natuurlijk ook geen enorm startbedrag.
-
3 weken geleden #5
Als je PKR zat bent zou ik voor merge kiezen, heb er zelf even gespeeld en beviel me erg goed, iets groter dan PKR incl USA.
Rake op low limit is gewoon 10% en niet 15% of zelfs 20%.
Wil er zelf ook weer naar toe als ik ooit ooit ooit ooit ga besluiten iets als semi pro te proberen.
Anyway, met $50 zou ik de MTTs skippen en SNG of CASH gaan spelen.
Met MTT is de kans op busto best groot daar min buyin vaak $1 is.
SNG spelen van $1 en minder of lowest CASH.
Goodluck.
-
3 weken geleden #6PKR speler
- Ingeschreven
- Aug 2011
- Chips
- 2,024
- Bracelets
Ik speel zelf ook bijna uitsluitend 6-seaters. Daarnaast let ik er op om mensen vooral niet de odds te geven om welke draw dan ook te hitten. Vermakelijk genoeg lijkt elke bet de moeite waard om te callen voor bepaalde tegenspelers om hun runner-runner straight oid te chasen. Als ze hem dan ook nog hitten is de dag voor mij compleet.
Toch ben ik er van overtuigd dat ik die micro cash games op lange termijn winstgevend kan spelen, het zal alleen gaan met vallen en opstaan.PKRSpecial. "No funny stuff".

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google