Hallo mensen,
Ik ben een tijdje weggeweest van het forum en van de online poker wereld, but I'm back.
Ik liep het afgelopen half jaar namelijk stage op Curacao en had dus vrijwel geen tijd om online te pokeren. (verbinding was ook crap)
In ieder geval ben ik nu weer sinds kort terug in Nederland, en het begint toch weer te kriebelen.
Heb nog niet besloten hoe en wat ik precies ga doen qua poker, maar ik ga ieder geval deze site wel weer volgen.
Ook zie ik dat er nog veel dezelfde gezichten actief zijn op t forum, dus dat is ook wel leuk!![]()
Succes allemaal en zie jullie vast wel aan tafel of op t forum!
Onderwerp: Back in town!
-
26-08-10 #1
Back in town!
Variance!...... Embrace it!...... It's your destiny!
K♣ A♠ K♣
-
26-08-10 #2
Leuk. Welk wsop toernooi wil je gaan spelen?
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
26-08-10 #3
welkom back!
Groetjes!Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
26-08-10 #4
idem welkom terug en s6
-
26-08-10 #5
-
27-08-10 #6
hey welkom terug tomas en veel geluk met poker.
music is my only god,use it to prenounce my vision.
music brings the prophecy.
hardstyle is my true religion 8-)
-
27-08-10 #7
Thanks all!
Hmm donut nog geen idee, ben momenteel druk bezig met live tourneys en het upgraden van me BR daarvoor :PVariance!...... Embrace it!...... It's your destiny!
K♣ A♠ K♣
-
27-08-10 #8
Ga j eg wsop doen? Tis vooral reis en hotel zo duur
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
28-08-10 #9
Welkom terug, en succes met je weg naar LAs Vegas bij elkaar pokeren!!!
"There is more to poker than life."
-
30-08-10 #10
Welcome back...
Nog sokken aan in bed???
Lol... ik heb dat een half jaar gedaan, nadat ik terug kwam van Aruba...

LinkBack URL
About LinkBacks
)
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google