|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
(#1)
|
|||
|
|||
|
even een reminder voor mensen die pkr volgen op facebook er is vandaag om half negen weer een freeroll Wachtwoord is quads ( voor mensen die pkr niet volgen op facebook gebruik gewoon de code en dan kan je mee doen ^^ .wie hier enig probleem mee heeft, dat ik het wachtwoord zomaar door vertel die heeft pech.)
|
|
(#2)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
(#3)
|
||||
|
||||
|
Van mij mag je dat gewoon vermelden, aangezien het een groot en internationaal toernooi is. Vermelden van kleine privétoernooi wachtwoorden mag niet zonder de toestemming van de organisator, zouden we ook niet leuk vinden als dat straks met onze PokerForum.nl dingen gebeurde....
Maar hey, wie ben ik^^ IWUD zwaait de scepter hier. |
|
(#4)
|
|||
|
|||
|
dan merk ik het straks wel of het verboden is maar ja ik dacht het is wel een leuk tournooitje voor deze community ^^
|
|
(#5)
|
||||
|
||||
|
Bedankt voor de info
![]() Pretty bubbles in the air |
|
(#6)
|
||||
|
||||
|
Oke, bij deze dan even de mening van PokerForum.nl.
Het is NIET toegestaan om wachtwoorden van andere toernooien hier te plaatsen. Als de wachtwoorden van onze toernooien (wanneer die weer komen) openbaar worden gemaakt staat ook iedereen op zijn achterste benen. Nou zal ik voor het facebook toernooi niet snel het ww verwijderen, maar voor andere toernooien doe ik dat wel Je kan wel vertellen hoe je mee kan doen aan die andere prive toernooien. Voor facebook is dat makkelijk. Account aanmaken op facebook, lid worden van de PKR facebook pagina en dan zoeken naar het wachtwoord Als je toestemming hebt van de organisator, zoals bijvoorbeeld de prive toernooien van PKRN de laatste tijd, dan mag je het natuurlijk wel hier plaatsen! |
|
(#7)
|
||||
|
||||
|
Ik zit er gewoon nog in!
BIj de laatste 19 haha edit: 15 nog edit: nog 12! & chip lead![]()
|
|
(#8)
|
|||
|
|||
|
haha oke bedank voor de les iwanturdough
en aan riekje kom op. minimaal de top 3 ^^ |
|
(#9)