Clicky

$150 facebook freeroll - pokerforum.nl forum - online 3D poker
Download PKR poker nu, gratis $50 bonus
Ga terug   Pokerforum.nl > PKR > Forum > Poker > Poker algemeen
Vernieuw pagina $150 facebook freeroll
Antwoord

Discussietools Discussie waarderen
(#1) Bericht in/uitklappen
Oud
AKrutger47 is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: AKrutger47 is nog maar een beginner 
Chips: 869

Standaard $150 facebook freeroll - 27 juli 2010

even een reminder voor mensen die pkr volgen op facebook er is vandaag om half negen weer een freeroll Wachtwoord is quads ( voor mensen die pkr niet volgen op facebook gebruik gewoon de code en dan kan je mee doen ^^ .wie hier enig probleem mee heeft, dat ik het wachtwoord zomaar door vertel die heeft pech.)
Met citaat antwoorden
(#2) Bericht in/uitklappen
Oud
riekje's schermafbeelding
riekje is Offline
Moderator A.K.A The1andonlyB
Bracelets: riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 43.601

Stuur een bericht via MSN naar riekje
Standaard 27 juli 2010

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AKrutger47 Bekijk bericht
even een reminder voor mensen die pkr volgen op facebook er is vandaag om half negen weer een freeroll Wachtwoord is quads ( voor mensen die pkr niet volgen op facebook gebruik gewoon de code en dan kan je mee doen ^^ .wie hier enig probleem mee heeft, dat ik het wachtwoord zomaar door vertel die heeft pech.)
Bedankt voor de tip!

Een dag niet gelachen.... Is een dag niet geleefd!:)
Met citaat antwoorden
(#3) Bericht in/uitklappen
Oud
SHIFTYxx's schermafbeelding
SHIFTYxx is Offline
Premium Member
Bracelets: SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 48.919

Stuur een bericht via MSN naar SHIFTYxx Stuur een bericht via Skype™ naar SHIFTYxx
Standaard 27 juli 2010

Van mij mag je dat gewoon vermelden, aangezien het een groot en internationaal toernooi is. Vermelden van kleine privétoernooi wachtwoorden mag niet zonder de toestemming van de organisator, zouden we ook niet leuk vinden als dat straks met onze PokerForum.nl dingen gebeurde....

Maar hey, wie ben ik^^ IWUD zwaait de scepter hier.
Met citaat antwoorden
(#4) Bericht in/uitklappen
Oud
AKrutger47 is Offline
PKR.nl speler

Standaard 27 juli 2010

dan merk ik het straks wel of het verboden is maar ja ik dacht het is wel een leuk tournooitje voor deze community ^^
Met citaat antwoorden
(#5) Bericht in/uitklappen
Oud
Loite's schermafbeelding
Loite is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: Loite is al op de goede weg 
Chips: 9.758

Standaard 27 juli 2010

Bedankt voor de info :)

I'm forever blowing bubbles,
Pretty bubbles in the air
Met citaat antwoorden
(#6) Bericht in/uitklappen
Oud
IwantUrdough's schermafbeelding
IwantUrdough is Offline
Administrator
Bracelets: IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 83.015

Standaard 27 juli 2010

Oke, bij deze dan even de mening van PokerForum.nl.

Het is NIET toegestaan om wachtwoorden van andere toernooien hier te plaatsen. Als de wachtwoorden van onze toernooien (wanneer die weer komen) openbaar worden gemaakt staat ook iedereen op zijn achterste benen.

Nou zal ik voor het facebook toernooi niet snel het ww verwijderen, maar voor andere toernooien doe ik dat wel ;)

Je kan wel vertellen hoe je mee kan doen aan die andere prive toernooien.
Voor facebook is dat makkelijk. Account aanmaken op facebook, lid worden van de PKR facebook pagina en dan zoeken naar het wachtwoord 8-)

Als je toestemming hebt van de organisator, zoals bijvoorbeeld de prive toernooien van PKRN de laatste tijd, dan mag je het natuurlijk wel hier plaatsen!

"There is more to poker than life."
Met citaat antwoorden
(#7) Bericht in/uitklappen
Oud
riekje's schermafbeelding
riekje is Offline
Moderator A.K.A The1andonlyB
Bracelets: riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 43.601

Stuur een bericht via MSN naar riekje
Standaard 27 juli 2010

Ik zit er gewoon nog in!:)
BIj de laatste 19 haha

edit: 15 nog

edit: nog 12!:) & chip lead:)

Een dag niet gelachen.... Is een dag niet geleefd!:)

Laatst gewijzigd door riekje : 27 juli 2010 om 22:35.
Met citaat antwoorden
(#8) Bericht in/uitklappen
Oud
AKrutger47 is Offline
PKR.nl speler

Standaard 27 juli 2010

haha oke bedank voor de les iwanturdough

en aan riekje kom op. minimaal de top 3 ^^
Met citaat antwoorden
(#9) Bericht in/uitklappen
Oud
SHIFTYxx's schermafbeelding
SHIFTYxx is Offline
Premium Member
Bracelets: SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 48.919

Stuur een bericht via MSN naar SHIFTYxx Stuur een bericht via Skype™ naar SHIFTYxx
Standaard 28 juli 2010

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk bericht
Oke, bij deze dan even de mening van PokerForum.nl.

Het is NIET toegestaan om wachtwoorden van andere toernooien hier te plaatsen. Als de wachtwoorden van onze toernooien (wanneer die weer komen) openbaar worden gemaakt staat ook iedereen op zijn achterste benen.

Nou zal ik voor het facebook toernooi niet snel het ww verwijderen, maar voor andere toernooien doe ik dat wel ;)

Je kan wel vertellen hoe je mee kan doen aan die andere prive toernooien.
Voor facebook is dat makkelijk. Account aanmaken op facebook, lid worden van de PKR facebook pagina en dan zoeken naar het wachtwoord 8-)

Als je toestemming hebt van de organisator, zoals bijvoorbeeld de prive toernooien van PKRN de laatste tijd, dan mag je het natuurlijk wel hier plaatsen!
Dat zei ik toch al:p Ik ken jullie policy^^
Met citaat antwoorden
(#10) Bericht in/uitklappen
Oud
Oefie's schermafbeelding
Oefie is Offline
Premium Member
Bracelets: Oefie loopt al met vijf bracelets rond Oefie loopt al met vijf bracelets rond Oefie loopt al met vijf bracelets rond Oefie loopt al met vijf bracelets rond Oefie loopt al met vijf bracelets rond 
Chips: 18.496

Standaard 29 juli 2010

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk bericht
Ik zit er gewoon nog in!:)
BIj de laatste 19 haha

edit: 15 nog

edit: nog 12!:) & chip lead:)
Hoe is het afgelopen Riekje?:p

We love FEYENOORD
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag nieuwe discussies starten
Je mag reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Forumsoftware: vBulletin, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBulletin Skin developed by: vBStyles.com