Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: $150 facebook freeroll

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.
Resultaten 1 tot 10 van de 16
    PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    6,257
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 

$150 facebook freeroll

even een reminder voor mensen die pkr volgen op facebook er is vandaag om half negen weer een freeroll Wachtwoord is quads ( voor mensen die pkr niet volgen op facebook gebruik gewoon de code en dan kan je mee doen ^^ .wie hier enig probleem mee heeft, dat ik het wachtwoord zomaar door vertel die heeft pech.)

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AKrutger47 Bekijk berichten
    even een reminder voor mensen die pkr volgen op facebook er is vandaag om half negen weer een freeroll Wachtwoord is quads ( voor mensen die pkr niet volgen op facebook gebruik gewoon de code en dan kan je mee doen ^^ .wie hier enig probleem mee heeft, dat ik het wachtwoord zomaar door vertel die heeft pech.)
    Bedankt voor de tip!
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Van mij mag je dat gewoon vermelden, aangezien het een groot en internationaal toernooi is. Vermelden van kleine privétoernooi wachtwoorden mag niet zonder de toestemming van de organisator, zouden we ook niet leuk vinden als dat straks met onze PokerForum.nl dingen gebeurde....

Maar hey, wie ben ik^^ IWUD zwaait de scepter hier.

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    6,257
    Bracelets
    dan merk ik het straks wel of het verboden is maar ja ik dacht het is wel een leuk tournooitje voor deze community ^^

PKR speler Loite's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    15,421
    Bracelets
    Loite is al op de goede weg 
    Bedankt voor de info
    I'm forever blowing bubbles,
    Pretty bubbles in the air

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Oke, bij deze dan even de mening van PokerForum.nl.

Het is NIET toegestaan om wachtwoorden van andere toernooien hier te plaatsen. Als de wachtwoorden van onze toernooien (wanneer die weer komen) openbaar worden gemaakt staat ook iedereen op zijn achterste benen.

Nou zal ik voor het facebook toernooi niet snel het ww verwijderen, maar voor andere toernooien doe ik dat wel

Je kan wel vertellen hoe je mee kan doen aan die andere prive toernooien.
    Voor facebook is dat makkelijk. Account aanmaken op facebook, lid worden van de PKR facebook pagina en dan zoeken naar het wachtwoord 8-)

Als je toestemming hebt van de organisator, zoals bijvoorbeeld de prive toernooien van PKRN de laatste tijd, dan mag je het natuurlijk wel hier plaatsen!
    "There is more to poker than life."

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik zit er gewoon nog in!
    BIj de laatste 19 haha

edit: 15 nog

edit: nog 12! & chip lead
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    6,257
    Bracelets
    haha oke bedank voor de les iwanturdough

en aan riekje kom op. minimaal de top 3 ^^

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Oke, bij deze dan even de mening van PokerForum.nl.

Het is NIET toegestaan om wachtwoorden van andere toernooien hier te plaatsen. Als de wachtwoorden van onze toernooien (wanneer die weer komen) openbaar worden gemaakt staat ook iedereen op zijn achterste benen.

Nou zal ik voor het facebook toernooi niet snel het ww verwijderen, maar voor andere toernooien doe ik dat wel

Je kan wel vertellen hoe je mee kan doen aan die andere prive toernooien.
    Voor facebook is dat makkelijk. Account aanmaken op facebook, lid worden van de PKR facebook pagina en dan zoeken naar het wachtwoord 8-)

Als je toestemming hebt van de organisator, zoals bijvoorbeeld de prive toernooien van PKRN de laatste tijd, dan mag je het natuurlijk wel hier plaatsen!
    Dat zei ik toch al Ik ken jullie policy^^

Premium Member Oefie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    23,625
    Bracelets
    Oefie loopt al met vijf bracelets rond 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    Ik zit er gewoon nog in!
    BIj de laatste 19 haha

edit: 15 nog