heey kan ik op mijn pkr acount 10 euro laten storten via paysafe card???
als ik op paysafe druk zegt die dat er 1 euro over heen komt dus moet ik dan 9 euro laten storten als ik een paysafe koop van 10 euro ?
iemand mss hoe dit werkt ?
Onderwerp: 10 euro paysafe card
-
04-03-10 #1taker1987Guest
10 euro paysafe card
-
04-03-10 #2
lijkt mij iets van 14 doller? anders 13 alstie 14 niet doet?
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
04-03-10 #3taker1987Guest
hoe bedoel je ??
in de winkel kan ik een paysafe card van 10 euro kopen
maar hoe zet ik dan die 10 euro op mijn pkr acount ?? want als ik dat doe komt er 1 euro over heen dus is het 11 euro maar dr staat maar 10 op dus hoe gaat dan dan in zn werk ??
-
04-03-10 #4
Je stort 10,
Dan trekt pkr er $1 af en dan heb je nog $13 dollar ofzo.
en ja je kunt er volgens mij mee storten.. nja dit weet ik . hopelijk heeft t geholpen & usccesrock'n'roll
-
04-03-10 #5taker1987Guest
oke bedankt voor de info en het snelle reageren
-
04-03-10 #6
my account, deposit, paysafecard etc...
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
04-03-10 #7MullieGuest
onder de 25 dollar rekent pkr 1 dollar stortingskosten
-
04-03-10 #8
check ook ff www.wisselkoers.nl
grinding the tables
-
05-03-10 #9
leuk
maaruh ... alsje wint wordt je dan ook uitbetaald in paysafe kaartjes ??
waarom naar de winkel voor een kaartje als je met ideal door 4x kilkken zo ff een tientje (of meer) stort. Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan ?
tenzij je 13 jaar bent ofzo en probeert creatief te zijn ?Dont cry , it's just a Game
-
05-03-10 #10

LinkBack URL
About LinkBacks

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google