pokerforum.nl forum - online 3D poker

pokerforum.nl forum - online 3D poker (http://www.pokerforum.nl/PKR/forum/index.php)
-   PokerForum.nl Mededelingen (http://www.pokerforum.nl/PKR/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Nieuwe admin (http://www.pokerforum.nl/PKR/forum/showthread.php?t=3138)

Danny 9 juni 2010 16:14

Nieuwe admin

Beste allemaal,

Zoals jullie de laatste tijd hebben gemerkt is er nogal wat te doen geweest op en om PKR.nl. We zitten op het moment in de laatste fase van de verhuizing naar pokerforum.nl.
Omdat de site met de verhuizing groter wordt en we het breder willen gaan trekken qua aanbod (let op; de focus blijft op PKR),
komen er wat meer werkzaamheden bij kijken. Vanwege deze uitbreiding aan werkzaamheden, betekent dit het volgende; er komt een nieuwe admin bij!

Dit betekent echter geen afscheid van mijn kant; ik blijf actief op het forum en bij vragen kunnen jullie nog steeds bij mij terecht. De 'dagelijkse gang van zaken' zal wel meer bij deze nieuwe admin komen te liggen, hij zal dan ook meer het 'gezicht' voor de leden gaan worden. Denk hierbij aan zaken als het aanmelden van spelers, het checken en contact houden met het forum, enzovoorts.
Voor mij betekent dit met name dat ik wat meer achter de schermen actief zal zijn voor wat betreft pokerforum.nl. Denk hierbij aan het onderhouden van de contacten met verschillende partijen en het werkend houden van alle onderdelen op de site (dat zijn er straks nogal wat ;) ).

Tot slot: de nieuwe admin is 'Bart' en hij zal zich de komende dagen aan jullie voorstellen.
Vragen / opmerkingen; laat het me weten!

spade78 9 juni 2010 16:45

8-)maar... nu word ik wel heel benieuwd.

hoe ons nieuw forum er zal uitzien.;)
ik wacht ik wacht ik wacht...:9

timoty91 10 juni 2010 12:02

doet iwant niet al een groot gedeelte van die zaken?
en anders misschien Jweetje of Pokerholic?

Yehhhh 10 juni 2010 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timoty91 (Bericht 64448)

Sinds wanneer zijn jweetje en Pokerholic admins of mods???????

donuthare 10 juni 2010 13:51

ok, misschien is het handig als er een tabje komt met pkr.nl team. en dan tim, danny bart, en andere admins, mods of wat dan ook op een rijtje

timoty91 10 juni 2010 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yehhhh (Bericht 64453)
Sinds wanneer zijn jweetje en Pokerholic admins of mods???????

er moet toch een nieuwe komen?

BdeB75 10 juni 2010 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timoty91 (Bericht 64464)
er moet toch een nieuwe komen?

beter het oorspronkelijke bericht lezen :)

IwantUrdough 10 juni 2010 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timoty91 (Bericht 64448)

Zoals BdeB al schrijft: beter lezen, er is al een nieuwe admin ;)

Voor wat beteft mijn taken: het enige dat ik meer doe dan de mods van PKR.nl is IP-checks en nieuwe geregistreerde leden PKR.nl speler maken (zal straks vast een andere benaming krijgen)

Danny en Bart (de nieuwe admin) zitten "dichter op het vuur" bij de eigenaar van de site en zijn meer met de zaken betrokken die het forum draaiende houden.
Omdat de nieuwe site mogelijk/hopelijk meer "verkeer" gaat krijgen krijg ik, en de mods, er dus wat hulp bij.

Danny 15 juni 2010 07:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough (Bericht 64499)
Zoals BdeB al schrijft: beter lezen, er is al een nieuwe admin ;)

Voor wat beteft mijn taken: het enige dat ik meer doe dan de mods van PKR.nl is IP-checks en nieuwe geregistreerde leden PKR.nl speler maken (zal straks vast een andere benaming krijgen)

Danny en Bart (de nieuwe admin) zitten "dichter op het vuur" bij de eigenaar van de site en zijn meer met de zaken betrokken die het forum draaiende houden.
Omdat de nieuwe site mogelijk/hopelijk meer "verkeer" gaat krijgen krijg ik, en de mods, er dus wat hulp bij.

had het zelf niet beter kunnen verwoorden :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.

Forumsoftware: vBulletin, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.